Z dniem 4 lipca 2016 r. uległa zmianie formuła udzielania informacji w Wydziale Spraw Cudzoziemców. Do dyspozycji interesantów będą:
CAŁODOBOWA AUTOMATYCZNA INFOLINIA TELEFONICZNA
pod numerem (22) 695 67 70 gdzie, cudzoziemiec znajdzie informacje na temat:
- zaproszenia cudzoziemca do Polski
- zezwolenia na pobyt i pracę
- zezwolenia na pracę
INFORMACJA TELEFONICZNA UDZIELANA PRZEZ KONSULTANTÓW
pod numerem (22) 695 67 73 w godzinach: poniedziałek 10:00 – 16:00, wtorek – piątek: 8:00 – 14:00
MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA ZAPYTANIA NA ADRES:
- ozp@mazowieckie.pl – w przypadku zezwolenia na pracę dla cudzoziemca
- legalizacjapobytu@mazowieckie.pl – w przypadkach:
Ø zezwolenia na pobyt czasowy
Ø zezwolenia na pobyt stały
Ø zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE
Ø przedłużenia wizy
Ø dokumentów wydawanych cudzoziemcom
Ø wymiany karty pobytu
Ø zaproszenia cudzoziemca do Polski
- obywatelstwo@mazowieckie.pl – w przypadku obywatelstwa polskiego i repatriacji
MOŻLIWOŚĆ SAMODZIELNEGO SPRAWDZENIA STATUSU SPRAWY NA STRONIE: https://wnioski.mazowieckie.pl/MuwWSC/pl
Jeśli cudzoziemiec nie posiada hasła i loginu może wysłać e-mail na adres legalizacjapobytu@mazowieckie.pli podać następujące dane: numer sprawy, pełne imię i nazwisko (zgodnie z paszportem) oraz datę urodzenia.
Jednocześnie informujemy, że od 4 lipca 2016 r. informacje nie będą udzielane bezpośrednio (w ramach dotychczasowych stanowisk, numerek z literką B) w siedzibie Wydziału Spraw Cudzoziemców.
Źródło: materiały pochodzą ze strony – migrant.info.pl
Fot: własność redakcji