Swedbank – problemy z wypłacaniem pieniędzy i transakcjami online
W poniedziałek rano klienci w Szwecji nie byli w stanie korzystać z usług bankowości internetowej, Swedbank zaproponował, aby ci którzy pilnie potrzebują dokonać przelewu korzystali z bankowości telefonicznej, zamiast internetowej. Strona „facebookowa” banku była pełna skarg i zażaleń ze strony klientów, którzy doświadczyli problemów z wypłacaniem swoich pieniędzy. Przed 11.00 rano strona internetowa banku była już uruchomiona. Wszystkie usługi znów działają”, czytamy w oświadczeniu na stronie: „Przepraszamy za wszelkie niedogodności.” Swedbank jest największym bankiem w Szwecji pod względem klientów, 8 mln klientów indywidualnych i ponad 600 000 klientów korporacyjnych. Bank jest jednym z najbardziej popularnych wśród cudzoziemców mieszkających w Szwecji, jako że oferuje informacje online w języku angielskim.
Źródło: materiały pochodzą ze strony stockholm.trade.gov.pl
Fot: stockholm.trade.gov.pl